Saturday, March 24, 2012

Fifa Manager 2012 ( EA Sports ) / Güncellendi

Fifa Manager 2012,Fifa Manager 2012 cep,Fifa Manager 2012 cep telefonu,Fifa Manager 2012 mobile game,Fifa Manager 2012 java,Fifa Manager 2012 symbian,Fifa Manager 2012 240x320,Fifa Manager 2012 360x640,Fifa Manager 12 mobile,Fifa Manager 12 symbian,Fifa Manager 12 java,Fifa Manager 12 nokia,Fifa Manager 12 samsung,Fifa Manager 12 htc,Fifa Manager 12 android,Fifa Manager 12 sis,Fifa Manager 12 jar,
Kategori : Mobil oyunlar
Açıklama : Cep telefonlarında yaptığı güzel futbol oyunları ile dikkat çeken EA Sport'un en yeni oyunlarından biri olan Fifa manager 2012 'de oyun amacınız , takımınızı kurmak ve takımınıza en iyi transferleri yaparak takımınızı ligde 1. yapmak ve şampiyonlar ligine gitmek ve değerinize değer katmak.
Dosya Türü : sis , jar dosyalarıdır

Linkler ( 24 Mart 2012 ' de kontrol edilmiştir ve %100 çalışmaktadır. )

24 : Comments:

Kaliteli bir paylaşım , kaliteli bir oyun . tşkler .

fifa 2012 de upload edebilirmisin j700 için 128x160

Çok güzel bir oyun teşekkürler,

game loft yine yamı yapaçağını telefon oyunları dünyasında lider diyebileçeğimiz bir marka..oyun harika denendi çalışıyor

Telefonumda olan oyunlardan birisi..Canım sıkıldıkça oynuyorum güzel oyun :)

teşekkürler hastaları çok bu oyunun :)

oyun gameloft'un değil ea'nın !!

ya çok güzel bir oyun fakat gol krallarını asist krallığını falan göremiyorum sizde gösteriyor mu ?

arkadaşlar bn dosyayı indiriyorum sonra inen dosyayı açıyorum birsürü dosya çıkıyo hangisini atıcam onarın ya

İndirdiğin dosya .jar uzantılı ve onu açmana gerek yok ... genelde jar dosyaları winrar ile çaınca içinde bir sürü dosya çıkar ve onlar oyun dosyalarıdır..
Senin tek yapman gereken masaüstüne indirdiğin sonu .jar uzantılı dosyayı telefonuna atmak ve yüklemek

Zamanında çok oynadım, Teşekkürler.

çalıştı ve güzel gerçekten. eski günlerdeki gibi her boş vaktimde oynarım :)

Samsung Galaxy telefonuma yukledim simdi bos vakitlerde eglenceli oluyor

Arkadaşlar benim telefon t11 onun için nasıl yüklücen bilgilendirirsiniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler

Çalıştı. Çok güzel :)
teşekkürler paylaşım için

www.hostbul.web.tr

teşekjkürler çok güzel oyun

Merhaba ; ben oyunu attım s2 telefonum var ama ancak apk manager de gözükmüyor nasıl kurucam yardım edin lütfen..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More