Saturday, March 3, 2012

5800 Canlı TV izle ( % 100 Çalışıyor - Atv,star,kanal D )

Öz-TV'ler, telefonlar dışında, tv gerçekten bir sorun haline izleyebilirsiniz.

Ancak, Nokia 5800 artık TV izleyebilirsiniz 5800 için basit bir yöntemdir.

Kanal kodları aşağıdaki linkten indirin:

1) oluşturun ve kanal kodları Real Player akışa bağlantı kaydedebilirsiniz ..

Eğer internet üzerinden takip ederseniz Ama normalde, sınırsız Vodefone Turkcell ve Avea vodefona wap / gprs TL gitmezve wifi gider.ancak kullanımını izleyebilirsiniz
Etiketler: cepten canlı tv,cepten canlı tv izle,5800 canlı tv,5800 tv,nokia canlı tv,nokia 5800 canlı tv izleme programa,bedava tv programı,cepden tv,mobil tv programı,cep telefonu tv,cep telefonu tv izle,cep telefonu canlı tv izle,cepten tv izleme,cepten tv izleme programı.

7 : Comments:

Çok teşekkürler. (r10 burakdemir. yorumu düzenlersiniz hocam)

indirdim bakalım yapcağım teşekkürler.

Çok güzel bir uygulama hemen telefonumda kullanıcam.

Çok faydalı bir paylaşım teşekkürler....

cok guzel bir uygulama r10 dan selamlar

Merhaba bende böyle bir telefon arıyordum ama bulamıyordum telefonoyunlari.net sitesini Google da buldum çok güzel bir paylaşım teşekkür ediyorum

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More